REZERWACJA

REZERWACJA
*realizujamy płatności bonami turystycznymi*
Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod nr +48 600 950 117 , +48 531 044 144 lub wysyłając e-mail na adres: kontakt@apartamentybluemarine.pl
W celu dokonania rezerwacji należy podać:
  • datę planowanego przyjazdu oraz długość pobytu
  • planowaną godzinę przyjazdu
  • liczbę osób w pokoju (osoby dorosłe oraz dzieci, wiek dzieci)
  • imię i nazwisko
  • adres zamieszkania
  • numer telefonu
  • adres email
  • dane do faktury, jeśli będzie wymagana.

Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji od Gościa, Blue Marine gwarantuje rezerwację pod warunkiem wpłaty zadatku na konto bankowe obiektu.

Gwarancja rezerwacji:
Rezerwacja może być zagwarantowana poprzez wpłatę w czasie 48 godzin od daty otrzymania potwierdzenia rezerwacji, zadatku w wysokości 30% opłaty za całość pobytu. Rezerwacja nie potwierdzona wpłatą w ciągu 48 godzin, zostaje automatycznie anulowana.
Doba hotelowa

Rozpoczyna się o godzinie 16:00, kończy o godzinie 10:00

Specjalnie dla Was, przygotowaliśmy spis wszystkich najważniejszych informacji dotyczących polskiego bonu turystycznego oraz jego realizacji w naszych Apartamentach.
  • Czy nasze Apartamenty realizują bony turystyczne?
Tak, Apartamenty Blue Marine  są zarejestrowane na platformie PUE ZUS co oznacza, że można opłacić bonem swój pobyt.
  • Czy można zapłacić bonem za całą rodzinę?
Tak, można. Warunkiem skorzystania z bonu jest uczestnictwo dziecka, na które przysługuje bon.
  • Jaka jest wartość bonu?
Każdemu dziecku na które przyznane jest świadczenie 500+ przysługuje bon w wysokości 500 zł. W przypadku dziecka niepełnosprawnego bon ma wartość 1000 zł. Bon jest wolny od podatku i nie wlicza się go do wysokości dochodu.
  • Jaki jest czas na realizację bonu?
Bonem można płacić za pobyt od 1 sierpnia 2020 roku i można go wykorzystać do końca 31 marca 2022 r. Płatność bonem musi zostać zrealizowana do 31.03.2022, natomiast sam pobyt może nastąpić później.
  • Czy bonem można płacić wielokrotnie?
Tak, można. Za pomocą bonu można dokonywać płatności kilka razy, aż do wyczerpania kwoty bonu. W portalu PUE ZUS  będzie można sprawdzić wysokość pozostałej do wykorzystania kwoty.
  • Co jeśli kwota pobytu przewyższa wartość bonu?
Realizacja bonu będzie możliwa także w sytuacji, jeśli wartość noclegu przekracza wartość bonu. Ewentualną brakującą kwotę można dopłacić inną metodą płatności.
  • Jak można uzyskać bon?
Bon turystyczny dostępny jest na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Jeżeli posiadasz profil zaufany możesz zarejestrować się bez wychodzenia z domu. Jeżeli go nie posiadasz, utwórz profil w bankowości elektronicznej swojego banku (również bez wychodzenia z domu).
  • Jak wygląda bon i jak wygląda jego realizacja?
Bon to ciąg 16-stu znaków, który otrzymasz za pomocą wiadomości tekstowej na wskazany przez Ciebie numer telefonu lub adres poczty elektronicznej. Rozliczając się za pobyt podajesz ciąg znaków Twojego bonu oraz kod obsługi płatności, które Recepcjonista wpisuje w specjalną aplikację i pobiera odpowiednią kwotę z wartości Twojego bonu. Otrzymujesz smsem kod do potwierdzenia płatności.
  • Jak zrealizować bon w przypadku rezerwacji u pośrednika?
Nasze Apartamenty  realizują bony za rezerwacje dokonane bezpośrednio. W przypadku zakupu pobytu na portalach typu Booking lub Airbnb, podmiotem obsługującym jego realizację jest wybrany pośrednik.

Nasze


DANE DO PRZELEWU - 1
Dla Apartamentów w Poddąbiu nr 4B, 8B, 9B, 13B,17B,19B oraz Apartamentu 19 w Rowach !
W tytule przelewu proszę wpisać „zadatek-nazwę apartamentu (imię i nazwisko osoby, na którą została dokonana rezerwacja oraz termin rezerwacji)”

BLUE MARINE

Katarzyna Bączkiewicz
ul. Trzebnicka 2B
55-095 Domaszczyn

Tel.+48 600-950-117
Numer konta: 03 1090 2590 0000 0001 4725 2636

DANE DO PRZELEWU -2
Dla Apartamentów w Poddąbiu nr 1B, 2B, 3B, 10B, 11B, 12B oraz Apartamentu 13 w Rowach !
W tytule przelewu proszę wpisać „zadatek-nazwę apartamentu (imię i nazwisko osoby, na którą została dokonana rezerwacja oraz termin rezerwacji)”

Zygmunt Gondek
Ul.Trzebnicka 2C
55-095 Domaszczyn

Tel.+48 531-044-144
Numer konta: 57 1090 1522 0000 0001 4432 6012